Garantie & Klantenservice

Garantie & Klantenservice

Heel vaak, zelfs nadat we een artikel hebben gekozen en met succes hebben gekocht, kunnen er enkele dingen zijn die we misschien later willen wijzigen, tijdens of na het leveringsproces, bij het indienen van een aangifte of het aanvragen van het gebruik van onze garantie. Hier proberen we in duidelijke bewoordingen uit te leggen hoe het garantiebeleid van ons bedrijf werkt en hoe u het kunt gebruiken bij het online winkelen bij ons!

Welke producten worden geleverd met de garantie?

Sommige artikelen zoals…..

  • Repareren & Vernieuwen/Vervangen

    Onze winkel………

  • Verschillende soorten garantie

    Terwijl we voor sommige artikelen een levenslange garantie hebben, worden sommige van onze artikelen aangeboden met een beperkte garantie.

  • Garantie-uitzonderingen

    In geval van:

Waar kunt u gebruikmaken van garantieservices?

Zie hiervoor onze algemene voorwaarden.

In welke gevallen wordt de garantie niet verstrekt?

Er kunnen twee limieten zijn voor de garanties die zijn uitgegeven bij de aankoop van de producten op onze website.

    • Beperkte garantie

      Beperkte garantie houdt in dat:…….

  • Regelmatige gebruikscheck

    De tweede is het onderzoek van het item door onze klantenservice, zodat het gebruik regelmatig is.

Veranderen en terugkeren

Het indienen van een wijziging of een retour is een eenvoudig proces en vereist niets anders dan uw aankoopbewijs (dat is meestal de ontvangstbon die u hebt ontvangen), het artikel zelf en het retouretiket dat door u is afgedrukt en bovenaan het pakket wordt geplaatst …