Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Moet ik een account registreren om een artikel te kopen?

Ja en dit is gemaakt voor uw eigen gemak. Door tijdens het aankoopproces een account aan te maken (of te gebruiken), heeft u 3 dingen zo veel gemakkelijker voor uzelf gemaakt:

  • – het bijhouden van de leveringsstatus van uw bestelling
  • – wijzigen of annuleren van de bestelling
  • – gebruik van uw vorige aankoopgeschiedenis om in aanmerking te komen voor de korting van een loyale klant
Welke verzendaanbieders gebruikt u?

Wij gebruiken de volgende aanbieders::

  • – Verzendaanbieder 1
  • – Verzendaanbieder 2
  • – Verzendaanbieder 3
Hoe lang duurt het om het bestelde product te ontvangen?

Dat hangt af van verschillende factoren:

  • – is het product op voorraad
  • – waar moet het naar toe worden verzonden
  • – is de order compleet
 
Bieden jullie kortingen?

Ja op sommige van onze producten bieden wij een korting aan zoals:

  • – korting bij aanschaf van meerdere producten (dit altijd in overleg en is niet standaard)
  • – aanbiedingen
Accepteert u bestellingen uit heel Europa?

In principe leveren wij in heel Europa (dit altijd in overleg en is niet standaard) en hangt af van het onderstaande:

  • – is het product op voorraad
  • – waar moet het naar toe worden verzonden
  • – is de order compleet